Kevään ensimmäiset Kyvyt Esiin presented by Remeo -karsinnat on käyty Porvoossa Boe Gårdin maneesissa. Syksyn finaaleihin hypyissä kvaalasivat Aroha Caramel, Gareth I, Cinnamon D, Roger Rabbit, Hagels Prince Nassak, Cappuccino Friend, Melto’s Farbod, Zivago ja Captain Bonfire KMT. Askellajeissa finaalipaikan varmistivat Amelore, Vivian CG, Hagels Prince Nassak, Hagels Pot of Gold, Bulletproof By Tukkila, Hagels Padparadscha, Aroha Caramel, Cinnamon D ja Roger Rabbit.

Kaikkien karsinnassa pisteytettyjen ratsujen tulokset suku-, omistaja- ja kasvattajatietoineen löydät tästä liitteestä.

Rakennearvostelun lupaava askellajihevonen -diplomirajan ylittivät Amelore, Pin Rock’s Zelia ja Hagels Pot of Gold; lupaava estehevonen -diplomirajan ylittivät Captain Bonfire KMT ja Roger Rabbit.

(Korjattu 11.4. virhe Cappuccino Friendin tuloksien tallennuksessa ja päivitetty 24.4. rakennearvostelun tulokset samaan taulukkoon.)